Regulamin

REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE I LOVE YOU MOM

DANE WŁAŚCICIELA SKLEPU

Właścicielem sklepu jest firma :

Blanket Story Sp. z o.o.

Adres : ul. Kleszczowa 27, kod : 02-48 Warszawa

Tel. +48 602528674, +48 665528655,

e-mail : iloveyoumom.info@gmail.com, pracownia.matecznik@gmail.com

 Sklep I Love You Mom powstał w 2011 roku a firma Blanket Story została wpisana do rejestru podmiotów działalności gospodarczej pod numerem REGON : 36266710000000 i posługuje się numerem NIP : 522-3039993

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest dowodem akceptacji postanowień niniejszego regulaminu.

Zamówienia można składać za pośrednictwem internetu dokonując zakupów wg podanych kroków zakupów określonych w sklepie internetowym poprzez stronę www.iloveyoumom.pl

Zamówienia telefoniczne uznawane są w przypadku gdy klient poprze je informacją o zamówieniu wysłaną e-mailem.

Zamówienie telefoniczne musi być zaakceptowane i potwierdzone przez pracownika sklepu drogą poczty elektronicznej. Każde prawidłowo złożone zamówienie powoduje automatyczne wysłanie przez system elektroniczny wiadomości e-mail, która jest potwierdzeniem złożonego zamówienia.

Każde zamówienie poddawane jest szybkiej analizie i rozpatrywane pod kontem możliwości realizacji. W przypadku braku towaru w magazynie lub realizacji zamówienia specjalnego (np. z inicjałami, w dużej ilości, specjalnego wzoru itp. ), klient w ciągu 24 h od momentu złożenia zamówienia informowany jest o możliwości i terminie dostępności towaru czy też usługi drogą mailową. Zamówienia specjalne i warunki ich realizacji są dokładnie ustalane z klientem oraz potwierdzane telefonicznie i mailowo.

Ważne !!! Realizacja zamówień specjalnych rozpoczyna się w momencie wpłaty na konto sprzedającego wcześniej ustalonej zaliczki. Zamówienia niekompletne tzn. takie które np. nie zawierają dokładnego adresu czy numeru telefonu powodują informację zwrotną ze strony pracownika sklepu celem poprawienia błędów i potwierdzenia zamówienia. Brak możliwości potwierdzenia niekompletnego zamówienia w ciągu 5 dni roboczych, powoduje jego anulowanie. Zamówione artykuły są pakowane i wysyłane pod wskazany w formularzu adres wysyłki a do klienta przesyłana jest informacja drogą mailową o wysyłce. Dowód zakupu dołączany jest do wysłanych towarów w przypadku przedpłaty na konto i przesyłki za pobraniem. Rodzaj otrzymanego dowodu zakupu ustalany jest w formularzu zakupów lub drogą telefoniczną.

CENA

Ceny podane na stronie sklepu internetowego są identyczne lub konkurencyjne w stosunku do cen w sklepie stacjonarnym. Są to ceny brutto wyrażone w złotych polskich i dotyczą wyłącznie towarów sprzedawanych za pośrednictwem sklepu internetowego.

Ważne !!! Cena towaru nie uwzględnia kosztów dostawy.

KOSZT i SPOSÓB DOSTAWY 

Koszty dostawy ponosi kupujący. W przypadku informacji o darmowej wysyłce umieszczonej na stronie sklepu klient nie ponosi kosztów dostawy towaru. Koszt dostawy wyznaczają takie parametry jak : masa paczki, forma dostawy i płatności oraz odległość dzieląca siedzibę sklepu od miejsca dostawy. W przypadku zamówień standardowych realizowanych na terenie Polski informacje o wysokości kosztów dostawy są podawane podczas składania zamówienia. W przypadku gdy zamówiony towar ma być dostarczony za granicę Polski lub produkt ma niestandardowe gabaryty ( np. meble ), wówczas koszt dostawy ustalany jest indywidualnie i musi być zatwierdzony drogą korespondencji mailowej. Koszty dostawy zamówień specjalnych ustalane są indywidualnie ze sprzedającym i potwierdzane drogą korespondencji mailowej.

Dostawa zamówienia odbywa sie za pomocą :

- firmy kurierskiej

- Poczty Polskiej

- firmy In Post - Paczkomaty

- Odbioru osobistego ze sklepu mieszczącego się przy ul. Kleszczowej 27 w Warszawie

Nabywca w miarę możliwości powinien sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Nabywca w miarę możliwości powinien zgłosić ten fakt kurierowi i sporządzić protokół reklamacyjny oraz poinformować o tym fakcie Sprzedawcę.

CZAS REALIZACJI

Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia. Dotyczy to produktów ze statusem "Dostępność: w magazynie", oraz przesyłek realizowanych kurierem.

SPOSÓB DOSTAWY

CZAS REALIZACJI

WAGA PRZESYŁKI

KOSZT

Odbiór osobisty w sklepie

I Love You Mom

przy ul. Kleszczowej27

 w Warszawie

-

-

0 zł

Poczta Polska - przedpłata

( przesyłka priorytetowa )

48 h ( w dni robocze )

do 5 kg

11 zł

Poczta Polska - pobranie

( przesyłka priorytetowa )

48 h ( w dni robocze )

do 5 kg

16 zł

Poczta Polska -

list polecony ( wybrane produkty )

48 h (w dni robocze )

-

8 zł

Kurier przedpłata -

przesyłka ubezpieczona

24 h ( w dni robocze )

do 5 kg

16 zł

Kurier pobranie -

przesyłka ubezpieczona

24 h (w dni robocze )

do 5 kg

21,00

Darmowa dostawa kurierem i Pocztą Polską już przy zamówieniu o wartości 350 zł

( przy płatności przelewem )

* Przewidywany czas dostawy podany w oparciu o cenniki, rozporządzenia i wytyczne oraz umowy podpisane z Pocztą Polską i firmami kurierskimi. Pracownia Artystyczna Matecznik nie ponosi odpowiedzialności za terminowość usług realizowanych przez Pocztą Polską i firmy kurierskie.

FORMY PŁATNOŚCI  

Sprzedający dopuszcza 3 formy płatności :

- gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu.

- gotówką za pobraniem listonosza lub kuriera. Do klientów wybierających opcję "za pobraniem" sklep www.iloveyoumom.pl wysyła maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Po potwierdzeniu zamówienia liczony jest czas realizacji zamówienia.

- przedpłata na konto przy zastosowaniu przelewu tradycyjnego, elektronicznego, przekazu pieniężnego na konto sklepu czy też płatności kartą płatniczą.

Przelewy elektroniczne realizowane są przez firmę Dot pay oraz PayPal.

Płatność przeprowadzana jest przez Twój bank i to on zapewnia bezpieczeństwo transakcji.

Prosimy sprawdzić w swoim banku dzienny limit transakcji. Termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania płatności. Więcej informacji na temat bezpieczeństwa i systemu internetowych operacji płatniczych z firmą Dot pay oraz PayPal znajdziecie Państwo na stronie www.payu.pl oraz www. paypal.pl  

- karta kredytowa- realizujemy transakcje z użyciem kart kredytowych VISA, Mastercard poprzez stronę dotpay.pl z zachowaniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Prosimy sprawdzić w swoim banku dzienny limit transakcji. Termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania płatności.

- przelew tradycyjny - po złożeniu zamówienia i wyborze płatności, należy dokonać wpłaty na wskazane konto sklepu www.iloveyoumom.pl (dane do wpłaty na konto znajdują się w regulaminie, dział - Płatności www.iloveyoumom.pl, a także w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia). Potwierdzeniem zamówienia przez klienta jest w tym przypadku dokonanie przelewu. System automatycznie generuje wzór przelewu z unikalnym numerem rachunku bankowego oraz numerem transakcji, co pozwala na szybką identyfikację płatności. Płatność może być zrealizowana w dowolnym banku, na poczcie lub innej uprawnionej placówce.

Termin realizacji zamówienia następuje od momentu zaksięgowania płatności.

 Ważne !!! Klienci, którzy dokonują przelewu tradycyjnego i elektronicznegoproszeni są o podanie :  

- Numeru zamówienia

- Danych adresowych sprzedawcy :

Blanket Story Sp. z o.o.

ul. Kleszczowa 27,

02-485 Warszawa

Numer rachunku bankowego : PL93103000190109850300130131 Nazwa banku : Citi Handlowy

Uwaga !!! Z chwilą wpłynięcia pieniędzy na konto sklepu przystępuje się do realizacji zamówienia.  

DOWÓD ZAKUPU  

Dowód zakupu ( paragon, faktura Vat ) dołączany jest do wysłanych towarów w przypadku przedpłaty na konto i przesyłki za pobraniem. Rodzaj otrzymanego dowodu zakupu ustalany jest w formularzu zakupów lub drogą telefoniczną. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wysłania dowodu zakupu w innym terminie niż termin wysyłania przesyłki ( do siedmiu dni od momentu wysłania towaru )

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA  

Zamówienie może zostać anulowane przez kupującego w ciągu 8 godzin od momentu przesłania zamówienia. Aby je wycofać należy wysłać e-mail z prośbą anulowania lub zadzwonić podając numer zamówienia oraz dane osobowe i adresowe kupującego. Potwierdzenie anulowania zamówienia jest wysyłane do klienta drogą mailową. Sprzedający ma prawo odmówić realizacji zamówienia bez podania przyczyny.

UWAGA !!! Zamówienia specjalne będące w trakcji realizacji nie mogą być anulowane.

ZWROT TOWARU

Klient ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 10 dni od dnia wydania towaru, bez podania przyczyny. W tym celu należy złożyć oświadczenie na piśmie i w ciągu 14 dni od daty wysłania pisma zwrócić towar dostarczając go osobiście lub za pośrednictwem firmy wysyłkowej. Równowartość zwróconego towaru klient otrzyma w terminie do 14 dni od daty dostarczenia towaru do siedziby sklepu i zostanie przelana na wskazany przez klienta numer konta bankowego.

UWAGA !!! Klient nie może zwrócić towaru w przypadku gdy kupiony towar jest ściśle związany z jego osobą czy firmą oraz został wykonany wg indywidualnych preferencji klienta określonych w zamówieniu. Dotyczy to w szczególności artykułów oznakowanych nadrukiem, haftem czy naszywką lub sprowadzonych na indywidualne zamówienie i nieujętych w standardowej ofercie sklepu. Zwracany towar powinien być kompletny, w oryginalnym opakowaniu i bez śladów użytkowania. Towar niespełniający wymienionych cech nie zostanie przyjęty do zwrotu. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz informację o numerze konta bankowego, na który w terminie 14 dni odesłana zostanie równowartość zakupionego towaru. Brak numeru konta spowoduje wysłanie w/w równowartości przekazem pieniężnym na adres klienta podany w zamówieniu. Towar zakupiony, na który wystawiona została faktura Vat dla firmy może zostać zwrócony tylko po ustaleniach przyczyny i w porozumieniu ze sklepem. Zaakceptowanie zwrotu spowoduje wystawienie faktury korygującej, wysłanie jej na podany adres i w terminie do 14 dni zwrot równowartości na numer konta przesłany w trakcie korespondencji. Koszty zwrotu towaru ponosi klient. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

GWARANCJA I REKLAMACJA  

Towary kupione w naszym sklepie są fabrycznie nowe i objęte gwarancją.

Uwaga!!! Dowód zakupu towaru (paragon, faktura Vat ) jest podstawą przyjęcia reklamacji. Kupione towary mogą zostać wymienione, jeśli mają wady fabryczne lub zostały uszkodzone mechanicznie w trakcie przesyłki. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru zwykłą przesyłką pocztową razem z otrzymaną z nim fakturąi opisem przyczyn reklamacji.

W przedstawianej reklamacji należy podać : Imię i nazwisko lub nazwę firmy Adres do korespondencji( reklamacja przesłana listem tradycyjnym ) Datę zgłoszenia , Adres e-mail, Numer telefonu , Opis wady .Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszt opłaty pocztowej zostanie Państwu zwrócony natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

WAŻNE !!! Przesyłkę reklamacyjną prosimy odesłać pod adres:

Blanket Story Sp. z o.o. ,Sklep ”I Love You Mom „

Ul. Częstochowska 11/15, 02-344 Warszawa

Dopisek „ sklep internetowy –reklamacja”  

W razie pytań prosimy również o kontakt telefoniczny lub mailowy : tel.+48 602528674, +48 606117537 adres e-mail : iloveyoumom.info@gmail.com

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wycofania towaru z produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze. Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne w trakcie użytkowania nie podlegają gwarancji. W przypadku zauważenia złego stanu opakowania towaru ( rozdarcia, dziury itp. ) prosimy osporządzenie protokołu reklamacyjnego odbioru w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej. Dokument ten usprawni proces reklamacyjny.

Kolor zamawianego artykułu może się nieznacznie różnić odkoloru towaru otrzymanego. Różnice koloru wynikać mogą z ustawień monitora klienta i nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

Przed złożeniem wniosku reklamacyjnego prosimyo zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach www producenta.

PROMOCJE I WYPRZEDAŻE

Produkty oferowane w obniżonych cenach dostępne są w ograniczonych ilościach i w określonych ściśle rozmiarach. Informacje o dostępności towaru przekazujemy klientowi drogą elektroniczną lub telefoniczną. Klienci, którzy zainteresowani są otrzymaniem aktualnych informacji na temat promocji, wyprzedaży czy też nowości oferowanych w sklepie zgłaszają się do systemu wysyłania takich informacji zwanych Newsletter.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę sprzedającą danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U.Nr 133, poz. 883 ), która gwarantuje prawo wglądu do własnych danych, ich poprawiania oraz usunięcia. Podane przez klienta dane osobowe wykorzystywane są przez firmę Pracownia Artystyczna Matecznik tylko do celów związanych z prowadzoną działalnością. Nie są one udostępniane i sprzedawane osobom trzecim.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE REGULAMINU

Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość błędów w opisie towarów. Różnice w towarach wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.   Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.iloveyoumom.pl oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia przez Klienta zamówienia oraz oznacza wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji handlowej w rozumieniu Ustawy z dnia 18.07.2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204 z 2002 roku).

Zawartość strony www.iloveyoumom.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumienie art. 543 Kodeksu Cywilnego.

Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką paragonu lub faktury VAT.

Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.   W razie wątpliwości poczytuje się, że umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem, a właścicielem sklepu internetowego www.iloveyoumom.pl z chwilą potwierdzenia przez Klienta zamówienia.  

Prawem właściwym dla umowy sprzedaży towarów pomiędzy Sklepem, a Klientem jest prawo polskie, w szczególności przepisy Ustawy z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 r., Nr 22, poz. 271 z późn. zmianami, "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" ).   Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.     Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 sierpnia 2012 r. roku.   Sklep internetowy www.iloveyoumom.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.iloveyoumom.pl